1. העזר במידע בדפים השונים באתר זה על
מנת לוודא שיש ברשותך את כל המסמכים הנחוצים עבור השירות המבוקש. מסמך
או פריט חסרים עשויים לגרור אי מתן השירות.
2. שעות קבלת קהל: שני-שישי בין השעות 09:00-12:00.
3. יש לקחת בחשבון שעל אף קבלת שעת תור ספציפית, יתכן ותאלצו להמתין לקבלת שירות, זאת בהתאם לעומס, לפניות דחופות ולזמינות כח האדם! זמן המתנה עשוי לקחת שעה ויותר.
4. הנציגות מטפלת גם במדינות אלו: אריזונה, יוטה,
נבדה, קולורדו, וויאומינג והוואי.
5. יש להצטייד בדרכון ישראלי, דרכון זר או תעודה
מזהה רשמית עם תמונה.
6. עיין בטבלת חופשות וחגים על מנת לצפות בתאריכים בהם הנציגות סגורה.
6. לא תתאפשר כניסה לתחומי הנציגות עם הפריטים
הבאים:
תיקים מכל הסוגים (תיקי גב, תיקי יד)
משקאות ודברי מזון
מכשירים לאקטרונים (טלפונים ניידים, לפטופ, אייפד, מצלמות וכו')
7. תשלום באמצעות כרטיס אשראי וכרטיסי דביט (למעט אמריקן אקספרס). לא ניתן לשלם במזומן או בצ'ק אישי.
8. מומלץ ליצור קשר עם הקונסוליה מספר ימים לפני הגעתכם לתור לברר האם התור קיים ואתם ברשימה/ ברשותכם המסמכים הנחוצים/ יש אפשרות לקבל את השירות המבוקש.
לא מצאתם תור בזמן סביר לשירות המבוקש?
צרו עמנו קשר בווצאפ ונשמח לסייע:
טקסט בלבד!
שירות המענה בווצאפ נועד לתושבי דרום קליפורניה, נבדה, אריזונה, קולורדו, יוטה, וויאומינג והוואי