אמנת השירות ומשוב קונסולרי

אמנת השירות הקונסולרי

  •   עובדי האגף הקונסולרי במשרד החוץ ובנציגויות מתחייבים להעניק את השירות המיטבי לפונים אלינו. מקבלי השירות מתחייבים לספק את כל המסמכים הנדרשים ולכבד את חוקיה של מדינת ישראל
  •  
     
     
     כתוב משוב:​ 
    FEEDBACKEMOJI.png 
    אנו עובדי/ות ה​אגף הקונסולרי במשרד החוץ, קונסולים ועובדי המדורים הקונסולריים בנציגויות ישראל בחו"ל מתחייבים/ות:
    • למתן שירות לאזרחי ישראל כמו גם לאזרחים זרים, בנציגויות ישראל בעולם.
    • לבצע תפקידנו מתוך הזדהות עם יעדי האגף, בהתאם לסמכויות שהואצלו לנו על פי חוק ונוהל.
    • למלא תפקידנו במקצועיות, דייקנות ויעיל​ות.
    • לגילוי מתמיד של מעורבות, יוזמה, התמדה ונכונות ללקיח​ת אחריות לפעילותנו.
    • למסור לאזרח הפונה בשפה מובנת מידע מלא, עדכני ומדויק בכל הקשור להליכי מימוש בקשתו. תשובה שלילית, תהווה גם תשובה ובלבד שתימסר לפונה בעל פה או בכתב, בצורה מכובדת ומנומקת.
    • לפעול ככל הניתן לזיהוי צרכי האזרח הפונה אלינו, לאיתור פתרונות הולמים ויצירתיים לצרכיו.
    • לנהוג בכל הפונים ביחס של כבוד, ללא משוא פנים ובאדיבות. 
    • לסייע לאזרח הישראלי הנמצא במצוקה בחו"ל ברגישות, ותוך כדי שמירה על צנעת הפרט.
    • מקבל השירות יכבד את חוקיה של מדינת ישראל, יספק את כל המסמכים הנדרשים בהתאם לחוק ונהלי המדינה המיוחסים לשירות המתבקש, ינהג בנימוס ובכבוד לנותן השירות.
     


     
  •