הודעה חשובה בדבר צמצום טיפול קונסולרי

הודעה חשובה בדבר צמצום טיפול קונסולרי

  •  
     


    נציגות ישראל ביפן – צמצום טיפול קונסולרי
    נגיף הקורונה ממשיך להתרחב ברחבי העולם ובכלל היבשות, לאחר דיונים עם משרד הבריאות הוחלט ע"י הגורמים המוסמכים במשרד החוץ, לצמצם את השירות הקונסולרי הניתן לאזרחי ישראל בחו"ל למינימום ההכרחי.


    העקרונות לפיהם אנו פועלים:

          א. צמצום הגעת אזרחים ישראלים לנציגות ומתן            שירות בדואר/ מרחוק ורק בתיאום מראש.
          ב. הגעת האזרחים לנציגות עם מיגון של מסיכות וכפפות.

    השירות הפרונטלי יצומצם אך ורק לאלו הנדרשים לשירות קונסולרי דחוף, הנפקת מסמכי נסיעה ורישום נולדים - לצורך יציאה מהמדינה בלבד.

    הנפקת מסמכי נסיעה שגרתיים, כשאין מדובר במסמך ראשון, יעשה באמצעות הדואר.

    שירות נוטריוני – רק למסמכים המחייבים אישור קונסול דחוף (מסמכים פיננסיים, טאבו, אישורי חיים).
    כל שאר המסמכים יש לפנות לנוטריון פרטי.

    צעירים המיועדים לשירות בטחון – הטיפול יבוצע באמצעות הדואר – משמע שליחת כלל המסמכים הנדרשים בדואר לנציגות. במקרה והדבר יידרש יבוצע ראיון טלפוני.

    איחוד משפחות ושימועים – רשות האוכלוסין עודכנה בדבר צמצום משימה זו למינימום ורק למקרים דחופים במיוחד.
    שימועים – בשלב זה לא יבוצעו שימועים במדינות שהוכרזו כמדינות בסיכון, כאשר יפן ביניהן.

    בחינות לאוניברסיטה הפתוחה – מבוטלות באופן גורף – האוניברסיטה הפתוחה עודכנה על כך.

    טיפול בישראלים במצוקה – נמשיך לסייע במקרי חירום, כאשר יש להתקשר לטלפון החירום אשר מפורסם באתר הנציגות במקרה הצורך.

    טיפול באזרחים שיידרשו להגיע לנציגות – טיפול דחוף לאזרחים, המחייב הגעה לנציגות, יעשה בתאום טלפוני בלבד, ותוך שימוש באמצעי מיגון כפי שנכתב לעיל.

    אנו מבקשים הבנתכם לאור המצב בו כולנו מצויים בימים אלה ולצמצם פניותיכם לנציגות ככל האפשר.